Sari la conținut

Gașca Zurli se destramă? Mirela Retegan a răspuns la întrebări, după valul de plecări

Inapoi Inainte

Articole relationate
O fostă directoare a Meta dezvăluie că Facebook și Instagram sunt capabile să detecteze starea emoțională a adolescenților. Compania a profitat de depresiile și frustrările acestora, targetându-i cu reclame la produse de frumusețe și slăbit

O fostă directoare a Meta dezvăluie că Facebook și Instagram sunt capabile să detecteze starea emoțională a adolescenților. Compania a profitat de depresiile și frustrările acestora, targetându-i cu reclame la produse de frumusețe și slăbit

Sarah Wynn-Williams, fost director al Global Public Policy pentru Facebook, a declarat miercuri în fața senatorilor americani că Meta a vizat în mod activ minorii, trimițându-le reclame, în funcție de starea lor emoțională. “În momentul în care se simțeau lipsiți de valoare, neajutorați sau în pragul unui eșec, algoritmul Meta împărtășea aceste informații cu agenții de publicitate, pentru a direcționa reclame la un produs sau altul, deoarece utilizatorii sunt mai predispuși să cumpere în astfel de momente”, a explicat Wynn-Williams.

Sunt tătic necenzurat
Abonează-te la newsletter

Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!


ego.ro

caloria.ro

zooland.ro