Oare când o să încetăm să pretindem că zilele de după naștere nu sunt doar despre baloane bleu sau roz și despre mame care își țin puii în brațe, ca într-o visare? Se pare că nu prea curând...
Spotul publicitar al unui brand ce vinde produse pentru îngrijirea personală în perioada postpartum a fost interzisă la Oscaruri, pe motiv că este prea dur și conține elemente de nuditate.
► Citește și: 17 fotografii uimitoare de la naștere care au fost numite cele mai bune din 2019
În 60 de secunde ne este înfățișată o proaspătă mamă ce cu greu reușește să se ridice din pat, pentru a merge la toaletă - activități extrem de dureroase în primele zile de după naștere (numai mamele știu...); totul, în timp ce pe fundal plânge isteric nou-născutul.
► Citește și: Îți mulțumesc că îmi iubești corpul mai mult decât îl pot iubi eu acum
“Reclama pe care o veți vedea nu este violentă, politică și nici sexuală. Nu este religioasă și nici nu prezintă arme. Arată doar o prospată mamă, de-abia ajunsă acasă cu puiul ei și cu noua versiune a corpului ei. Cu toate acestea... a fost respinsă. Și ne mai întrebăm de ce proaspetele mame sunt nepregatite. Distribuiti acest clip viitoarelor mame! Ele trebuie să știe” - este mesajul Frida Mom, companiei care comercilizează produse pentru îngrijirea personală în perioada postpartum.
Tu ce părere ai despre aceasta?