A fost privită de peste 3 milioane de oameni și, deși a fost lansată în luna mai a anului trecut, a devenit din nou virală acum, în perioada în care celebrăm mamele mai mult ca niciodată.
Reclama Hallmark este mai mult decât un spot publicitar. Este depre maternitate, despre multitasking, despre oboseală, despre dorința de a o scoate la capăt și despre regretul că, până la urmă, ai reușit.
“Va veni o zi în care ii vei ține pe piept ultima dată”.
“Va veni ziua ultimei băițe împreună... ziua în care te vor întâmpina pentru ultima dată ca pe eroul mult dorit... seara în care îi vei duce pentru ultima dată în pătuț, la culcare. Și nimic nu te poate pregăti pentru asta”.
În final, va veni și momentul în care vei deveni bunică. “Momentul în care copiii tăi vor înțelege, pănă la urmă, cât de mult îi poți iubi.”
Plângi deja, mami?
► Citește și Recuperarea postnatală: o reclamă dureros de reală a fost interzisă la Oscaruri