Sari la conținut

Dorna și Salvați Copiii România, alături de Simona Halep, îndeamnă românii să își ia un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur

Vezi gGalerie foto

București, 13 iunie 2018 - Dorna, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii România, lansează consumatorilor săi o nouă provocare în cadrul campaniei Grijă pentru copii: aceea de a-și lua un #Jobdeosecundă în sprijinul copiilor născuți prematur! Campania Grijă pentru copii, care a ajuns, anul acesta, la cea de-a șasea ediție, susține lupta pentru viață a copiilor născuți prematur. Începând cu 2015, Simona Halep, jucătoare profesionistă de tenis aflată pe locul I în clasamentul feminin de tenis la nivel mondial, s-a alăturat acestei cauze, îndemnând la implicarea activă a fiecăruia dintre noi.

Din 2013 și până în prezent, Dorna și Salvați Copiii au dotat 50 de maternități din țară cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru îngrijirea nou-născuţilor prematur, în valoare aproximativă de 600.000 de euro.

Lista completă a maternităților dotate în cadrul campaniei este disponibilă pe site-ul dorna.ro: http://www.dorna.ro/ro/grija-pentru-copii/maternitati.

Campania de anul acesta are un concept special: pornind de la faptul că, pentru majoritatea dintre noi, o secundă, luată separat, nu înseamnă foarte mult, însă, pentru copiii născuți prematur, ea poate însemna totul, Dorna își provoacă consumatorii să își ia un job de o secundă, oferind o clipă din timpul lor copiilor născuți prematur.

Mecanica este următoarea: toți cei care doresc să susțină această cauză  își pot lua un job de o secundă printr-un gest foarte simplu – printr-un click dat pe site-ul Dorna.ro, pe orice banner online al campaniei sau pe pagina oficială de Facebook Dorna România (www.facebook.com/Dorna.Romania).
Mai mult, dupa ce s-au angajat, susținătorii campaniei se vor putea implica și folosind kit-ul de susținător al cauzei (cover photo, video, invitație recrutare, profile picture frame), recomandând această cauză prietenilor sau prin donații direct către Salvați Copiii România.

La finalul campaniei, Dorna – cu sprijinul Salvați Copiii România – va dona, ca și în anii precendenți, echipamente medicale specializate pentru copiii născuți prematur – către maternitățile care au nevoie de ele.  

De peste șase ani, facem eforturi pentru a susține lupta copiilor născuți prematur, în cadrul campaniei Grijă pentru copii. Este vorba despre o campanie extrem de importantă pentru noi, pe care vrem să o continuăm și în anii următori și prin intermediul căreia ne dorim să oferim o șansă în plus la viață pentru cât mai mulți copii născuți prematur. Atunci când un copil se naște înainte de termen, un întreg mecanism se pune în mișcare în jurul lui pentru a-l ajuta să depășească momentul critic. Este vorba despre familie, medici, asistente. Este o luptă pe viață și pe moarte care se decide, uneori, în câteva secunde. Secunde pe care ei nu le au întotdeaună. De aceea, Dorna vine cu următoarea propunere către consumatorii săi: aceea de a-și lua un #Jobdeosecunda, oferind, astfel, o secundă din timpul lor în sprijinul copiilor născuți prematur. Este un efort minim din partea noastră, care poate poate însemna totul pentru copiii născuți prematur, declară Daria Gonța, Senior Brand Manager, Coca-Cola România.

Cu toții ne gândim, la final de zi, că am fi reușit să facem mult mai mult bine, dacă am fi avut timp, măcar o oră în plus. Pentru un copil născut prematur, e nevoie de multe ori doar de câteva momente, uneori chiar de o secundă, pentru a fi salvați. Aceste momente depind de noi și asta facem în programul de combatere a mortalității infantile - dotăm maternitățile din țară, pentru ca toți copiii care se nasc să aibă dreptul la viață. E un program complex, meticulos, așa cum e și efortul minunat al Simonei Halep, căreia îi suntem atât de recunoscători", a declarat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România.

Ca sportiv de performanță, știu cât de importantă poate fi o secundă în momente critice. Am pierdut lupte într-o singură secundă și am câștigat altele la fel de repede. De aceea am acceptat provocarea Dorna  si mi-am luat un job de o secunda în sprijinul copiilor născuți prematur. Sunt convinsă că implicarea mea – dar și a fiecăruia dintre voi – va contribui la susținerea copiilor născuți înainte de termen, așa că vă invit pe toți să donați o secundă din timpul  vostru pentru ei”, spune Simona Halep, ambasador Grijă pentru copii.


***
Despre Dorna și copiii născuți prematur
În România, conform datelor statistice oferite de Ministerul Sănătății în 2011, prin Institutul pentru Ocrotirea Mamei și Copilului (IOMC) 'Alfred Rusescu', unul din zece copii se naște prematur, având nevoie de atenție specială chiar din prima oră de viață.
Nașterea înainte de termen îi lasă bebelușului mai puțin timp pentru dezvoltarea și maturizarea intrauterină, printre consecințe numărându-se greutatea scăzută la naștere și riscul crescut de apariție a afecțiunilor medicale, inclusiv respiratorii, digestive sau oftalmologice.
Apa reprezintă 79% din corpul unui bebeluș, ajută la digestie, la absorbția alimentelor, reglează temperatura corpului și circulația sângelui, transportă nutrienții și oxigenul către celule și elimină toxinele. Apa este al doilea element vital după oxigen, iar hidratarea corespunzătoare reprezintă o condiție de bază pentru menținerea sănătății organismului.
Dorna Izvorul Alb este recomandată atât în alimentația zilnică a femeilor însărcinate, cât și a proaspetelor mămici care alăptează, datorită conținutului scăzut de sodiu. În plus, este ideală pentru pregătirea hranei bebelușilor și hidratarea lor zilnică.
Despre Compania Coca-Cola
 
Despre Compania Coca-Cola
 
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZETEA și Del Valle.
 
La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.
 
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
 
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
 
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.

Despre Organizaţia Salvaţi Copiii
Până acum, datorită investițiilor făcute de Salvați Copiii România în 78 de maternități, în valoare de 3.120.000 eur, 34.000 de nou-născuți au primit o șansă la viață, pentru că au primit asistență medicală adecvată.
Salvați Copiii este o organizație neguvernamentală, asociație de utilitate publică, non-profit, democratică, neafiliată politic său religios, care militează activ pentru protecția drepturilor copilului în România, din 1990, în acord cu prevederile Convenţiei Naţiunilor Unite cu privire la Drepturile Copilului, cu Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene și cu legislația României.
Salvați Copiii adoptă o poziție independentă în raport cu acțiunile și măsurile instituțiilor, recunoscând că implementarea legislaţiei şi a politicilor publice în materia drepturilor copiilor nu poate ignora strânsa colaborare dintre autorităţi, familie, copii şi societatea în care fiecare actor implicat îşi acceptă responsabilitatea conform principiilor unui parteneriat autentic şi viabil.
În calitate de membru al Save the Children International, cea mai mare organizaţie independentă din lume care promovează drepturile copilului şi care cuprinde 30 de membri şi desfăşoară programe în peste 120 de ţări, VIZIUNEA noastră este o lume care respectă, pentru fiecare copil, dreptul său la supraviețuire, educație, protecție și participare, asumându-ne MISIUNEA de a obţine progrese importante privind modul în care copiii sunt trataţi şi producerea schimbărilor imediate şi de durată în viaţa acestora. În cei 28 de ani de activitate, peste 1.750.000 de copii au fost implicați în programele și campaniile Organizației Salvați Copiii.
 

Galerie foto

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    adevarul.ro

    click.ro

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!